KOMENTÁŘE & ROZHOVORY PŘEDNÍCH ODBORNÍKŮ

PÉČE O ZÁKAZNÍKY

Adam Koudelka: Budoucnost vidím v technologiích

Adam Koudelka: Budoucnost vidím v technologiích

Technologie stále více udávají směr. Adam Koudelka se rozpovídal nejen o nich.

Lenka Volocká o náborech do kontaktního centra

Lenka Volocká o náborech do kontaktního centra

Nezaměstnanost je stále na historickém minimu. Jak a kde získávat kvalitní zaměstnance?

AKTUÁLNÍ ROZHOVORY

PRESS & PR



Adam Koudelka: Budoucnost vidím v technologiích

Adam Koudelka: Budoucnost vidím v technologiích

Technologie stále více udávají směr. Adam Koudelka se rozpovídal nejen o nich.

Lenka Volocká o náborech do kontaktního centra

Lenka Volocká o náborech do kontaktního centra

Nezaměstnanost je stále na historickém minimu. Jak a kde získávat kvalitní zaměstnance?

Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době

Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době

Už 28. dubna proběhne první ze série půldenních konferencí z prostředí kontaktních center.

Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum

Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum

Od 1. ledna 2020 přechází veškeré činnosti Kolibřík Call Centrum do nové sociální společnosti Comdata PRO.