ČLÁNKY PRO MÉDIA & PR SDĚLENÍ

Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době

Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době

Už 28. dubna proběhne první ze série půldenních konferencí z prostředí kontaktních center.

Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum

Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum

Od 1. ledna 2020 přechází veškeré činnosti Kolibřík Call Centrum do nové sociální společnosti Comdata PRO.

NOVINKY A ČLÁNKY


COVID-19 a vliv na nábor v oblasti zákaznické péče

COVID-19 a vliv na nábor v oblasti zákaznické péče

Jak celá situace ohledně COVID-19 ovlivnila pracovní trh a náborový proces.

Covid-19 a jeho vliv na provoz zákaznického centra

Covid-19 a jeho vliv na provoz zákaznického centra

Jak celá situace ohledně COVID-19 ovlivnila provoz kontaktního centra.

Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době

Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době

Už 28. dubna proběhne první ze série půldenních konferencí z prostředí kontaktních center.

Případová studie: analýza řeči šetří 62 % nákladů

Případová studie: analýza řeči šetří 62 % nákladů

Comdata dokáže díky účasti na mezinárodním projektu BISON analyzovat 100 % hovorů.