ČLÁNKY PRO MÉDIA & PR SDĚLENÍ
Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době
Už 28. dubna proběhne první ze série půldenních konferencí z prostředí kontaktních center.
Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum
Od 1. ledna 2020 přechází veškeré činnosti Kolibřík Call Centrum do nové sociální společnosti Comdata PRO.
NOVINKY A ČLÁNKY
COVID-19 a vliv na nábor v oblasti zákaznické péče
Jak celá situace ohledně COVID-19 ovlivnila pracovní trh a náborový proces.
Covid-19 a jeho vliv na provoz zákaznického centra
Jak celá situace ohledně COVID-19 ovlivnila provoz kontaktního centra.
Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době
Už 28. dubna proběhne první ze série půldenních konferencí z prostředí kontaktních center.
Případová studie: analýza řeči šetří 62 % nákladů
Comdata dokáže díky účasti na mezinárodním projektu BISON analyzovat 100 % hovorů.