ČLÁNKY PRO MÉDIA & PR SDĚLENÍ

Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době

Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době

Už 28. dubna proběhne první ze série půldenních konferencí z prostředí kontaktních center.

Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum

Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum

Od 1. ledna 2020 přechází veškeré činnosti Kolibřík Call Centrum do nové sociální společnosti Comdata PRO.

NOVINKY A ČLÁNKY


Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době

Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době

Už 28. dubna proběhne první ze série půldenních konferencí z prostředí kontaktních center.

Případová studie: analýza řeči šetří 62 % nákladů

Případová studie: analýza řeči šetří 62 % nákladů

Comdata dokáže díky účasti na mezinárodním projektu BISON analyzovat 100 % hovorů.

5 trendů v kontaktních centrech pro rok 2020

5 trendů v kontaktních centrech pro rok 2020

Trh kontaktních center se neustále mění a vyvíjí. Jaké trendy se vyplatí následovat nejen tento rok?

Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum

Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum

Od 1. ledna 2020 přechází veškeré činnosti Kolibřík Call Centrum do nové sociální společnosti Comdata PRO.