RECRUITING & PERSONALISTIKA
V KONTAKTNÍCH CENTRECH

Lenka Volocká o náborech do kontaktního centra

Lenka Volocká o náborech do kontaktního centra

Nezaměstnanost je stále na historickém minimu. Jak a kde získávat kvalitní zaměstnance?

Úskalí náboru v call centrech aneb jak hledat spokojené zaměstnance

Úskalí náboru v call centrech aneb jak hledat spokojené zaměstnance

Na jednoho člověka hledajícího práci připadá 1,8 volného místa a ani jedno z těchto dvou čísel se v následujících měsících pravděpodobně nezmění.

NOVINKY A ČLÁNKY


Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době

Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době

Už 28. dubna proběhne první ze série půldenních konferencí z prostředí kontaktních center.

Případová studie: analýza řeči šetří 62 % nákladů

Případová studie: analýza řeči šetří 62 % nákladů

Comdata dokáže díky účasti na mezinárodním projektu BISON analyzovat 100 % hovorů.

5 trendů v kontaktních centrech pro rok 2020

5 trendů v kontaktních centrech pro rok 2020

Trh kontaktních center se neustále mění a vyvíjí. Jaké trendy se vyplatí následovat nejen tento rok?

Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum

Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum

Od 1. ledna 2020 přechází veškeré činnosti Kolibřík Call Centrum do nové sociální společnosti Comdata PRO.