RECRUITING & PERSONALISTIKA
V KONTAKTNÍCH CENTRECH
COVID-19 a vliv na nábor v oblasti zákaznické péče
Jak celá situace ohledně COVID-19 ovlivnila pracovní trh a náborový proces.
Lenka Volocká o náborech do kontaktního centra
Nezaměstnanost je stále na historickém minimu. Jak a kde získávat kvalitní zaměstnance?
Úskalí náboru v call centrech aneb jak hledat spokojené zaměstnance
Na jednoho člověka hledajícího práci připadá 1,8 volného místa a ani jedno z těchto dvou čísel se v následujících měsících pravděpodobně nezmění.
NOVINKY A ČLÁNKY
COVID-19 a vliv na nábor v oblasti zákaznické péče
Jak celá situace ohledně COVID-19 ovlivnila pracovní trh a náborový proces.
Covid-19 a jeho vliv na provoz zákaznického centra
Jak celá situace ohledně COVID-19 ovlivnila provoz kontaktního centra.
Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době
Už 28. dubna proběhne první ze série půldenních konferencí z prostředí kontaktních center.
Případová studie: analýza řeči šetří 62 % nákladů
Comdata dokáže díky účasti na mezinárodním projektu BISON analyzovat 100 % hovorů.