Jaká byla konference Call Centra?

19. ročník konference Call Centra s podtitulem Zákaznická spokojenost v dynamické době se  konal 13. listopadu 2019  v hotelu Clarion v Praze. Po celou dobu konání akce nemohly chybět zajímavé přednášky z řad technologických firem i velkých hráčů na poli outsourcingu a Comdata Czech u toho nemohla chybět. 


Zákaznická spokojenost

Konference začala trendy v CX, kdy Jiří Zeman (Genesys) promluvil o budoucnosti kontaktních center v cloudu. Poté následovali známí zahraniční řečníci - Peter Ryan nebo Steve Lyond. Oba dva zmínili především technologie budoucnosti nebo nové výzvy, jako "opotřebení" agentů a nábory nových. 

Prostor následně dostaly společnosti ze segmentu BPO, jako Teleperformance nebo Conectart. Chybět nemohla ani Comdata Czech, Lenka Brabcová prezentovala revoluční úspěchy v praktickém využití analýzy řeči. Společnost ji využívá při verifikaci hovorů jen databáze klíčových slov představuje okolo 2 500 výrazů. Společnosti se podařilo snížit náklady na ověřování hovorů na daném projektu o 60% a to především díky úspoře mzdových nákladů. 

2 úspěchy pro Comdata Czech

Odpolední program zahájilo vyhlašování výsledků soutěže Czech Contact Center Award. Comdata Czech vyhrála 2. místo v kategorii Technologie právě s analýzou řeči a následně díky perfektní práci na onboardingových procesech také 3. místo v kategorii Lidé. 

Comdata Czech na místě také jako jediná ze zástupců kontaktních center měla vlastní výstavní stánek, díky čemuž podařilo navázat cenné kontakty především z řad technologických společností.

Jaká byla konference Call Centra?