Jaký měl COVID-19 vliv na nábor v Comdatě a jak ovlivnil pracovní trh z pohledu kontaktního centra?

Comdata vs. COVID-19

Comdata vs. COVID-19

Jak celá situace ohledně COVID-19 ovlivnila fungování našich poboček a jak nás ovlivnila do budoucna.

Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době

Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době

Už 28. dubna proběhne první ze série půldenních konferencí z prostředí kontaktních center.

Případová studie: analýza řeči šetří 62 % nákladů

Případová studie: analýza řeči šetří 62 % nákladů

Comdata dokáže díky účasti na mezinárodním projektu BISON analyzovat 100 % hovorů.

5 trendů v kontaktních centrech pro rok 2020

5 trendů v kontaktních centrech pro rok 2020

Trh kontaktních center se neustále mění a vyvíjí. Jaké trendy se vyplatí následovat nejen tento rok?

Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum

Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum

Od 1. ledna 2020 přechází veškeré činnosti Kolibřík Call Centrum do nové sociální společnosti Comdata PRO.

Změní Speech Analytics vnímání péče o zákazníky?

Změní Speech Analytics vnímání péče o zákazníky?

Speech Analytics je neustále se rozvíjejícím se odvětvím outsourcingu a péče o zákazníky.

Customer experience aneb zákazník na prvním místě

Customer experience aneb zákazník na prvním místě

CX se v prostředí kontaktních center dostává neustále do popředí. Vybudujte loajální a dlouhodobý vztah se zákazníky!

Znáte všechny oborové akce pro letošní rok?

Znáte všechny oborové akce pro letošní rok?

Podzim bývá zpravidla nabitý konferencemi, workshopy a meetupy. Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější pro celý rok 2020.

Adam Koudelka: Budoucnost vidím v technologiích

Adam Koudelka: Budoucnost vidím v technologiích

Technologie stále více udávají směr. Adam Koudelka se rozpovídal nejen o nich.