COVID-19 a vliv na nábor v oblasti zákaznické péče
Jak celá situace ohledně COVID-19 ovlivnila pracovní trh a náborový proces.
Covid-19 a jeho vliv na provoz zákaznického centra
Jak celá situace ohledně COVID-19 ovlivnila provoz kontaktního centra.
Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době
Už 28. dubna proběhne první ze série půldenních konferencí z prostředí kontaktních center.
Případová studie: analýza řeči šetří 62 % nákladů
Comdata dokáže díky účasti na mezinárodním projektu BISON analyzovat 100 % hovorů.
5 trendů v kontaktních centrech pro rok 2020
Trh kontaktních center se neustále mění a vyvíjí. Jaké trendy se vyplatí následovat nejen tento rok?
Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum
Od 1. ledna 2020 přechází veškeré činnosti Kolibřík Call Centrum do nové sociální společnosti Comdata PRO.
Změní Speech Analytics vnímání péče o zákazníky?
Speech Analytics je neustále se rozvíjejícím se odvětvím outsourcingu a péče o zákazníky.
Customer experience aneb zákazník na prvním místě
CX se v prostředí kontaktních center dostává neustále do popředí. Vybudujte loajální a dlouhodobý vztah se zákazníky!
Znáte všechny oborové akce pro letošní rok?
Podzim bývá zpravidla nabitý konferencemi, workshopy a meetupy. Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější pro celý rok 2020.
Adam Koudelka: Budoucnost vidím v technologiích
Technologie stále více udávají směr. Adam Koudelka se rozpovídal nejen o nich.