ANALÝZY & NÁZORY NA TUZEMSKÝ TRH 

PÉČE O ZÁKAZNÍKY

Comdatka - dětská skupina Comdata Czech

Comdatka - dětská skupina Comdata Czech

Více než polovině českých žen se nedaří sladit pracovní život s rodinným. Nehledě na to, že ženy jsou často nuceny řešit tuto situaci velice brzy po narození dítěte. Jde hlavně o samoživitelky a také rodiny s nízkým příjmem, kde výpadek jednoho platu zkrátka chybí. Řeč samozřejmě nemusí být pouze o ženách.

Comdata vs. COVID-19

Comdata vs. COVID-19

Jak celá situace ohledně COVID-19 ovlivnila fungování našich poboček a jak nás ovlivnila do budoucna.

Případová studie: analýza řeči šetří 62 % nákladů

Případová studie: analýza řeči šetří 62 % nákladů

Comdata dokáže díky účasti na mezinárodním projektu BISON analyzovat 100 % hovorů.

5 trendů v kontaktních centrech pro rok 2020

5 trendů v kontaktních centrech pro rok 2020

Trh kontaktních center se neustále mění a vyvíjí. Jaké trendy se vyplatí následovat nejen tento rok?

Změní Speech Analytics vnímání péče o zákazníky?

Změní Speech Analytics vnímání péče o zákazníky?

Speech Analytics je neustále se rozvíjejícím se odvětvím outsourcingu a péče o zákazníky.

Customer experience aneb zákazník na prvním místě

Customer experience aneb zákazník na prvním místě

CX se v prostředí kontaktních center dostává neustále do popředí. Vybudujte loajální a dlouhodobý vztah se zákazníky!

AKTUÁLNÍ ROZHOVORY

AKCE & EVENTY



Adam Koudelka: Budoucnost vidím v technologiích

Adam Koudelka: Budoucnost vidím v technologiích

Technologie stále více udávají směr. Adam Koudelka se rozpovídal nejen o nich.

Lenka Volocká o náborech do kontaktního centra

Lenka Volocká o náborech do kontaktního centra

Nezaměstnanost je stále na historickém minimu. Jak a kde získávat kvalitní zaměstnance?

Znáte všechny oborové akce pro letošní rok?

Znáte všechny oborové akce pro letošní rok?

Podzim bývá zpravidla nabitý konferencemi, workshopy a meetupy. Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější pro celý rok 2020.

Jaká byla konference Call Centra?

Jaká byla konference Call Centra?

19. ročník oborové konference Call Centra je za námi a přinesl řadu novinek z oblasti BPO.