NOVINKY ZE SVĚTA ZÁKAZNICKÉ PÉČE
& OUTSOURCINGU

Comdatka - dětská skupina Comdata Czech

Comdatka - dětská skupina Comdata Czech

Více než polovině českých žen se nedaří sladit pracovní život s rodinným. Nehledě na to, že ženy jsou často nuceny řešit tuto situaci velice brzy po narození dítěte. Jde hlavně o samoživitelky a také rodiny s nízkým příjmem, kde výpadek jednoho platu zkrátka chybí. Řeč samozřejmě nemusí být pouze o ženách.

Jaký měl COVID-19 vliv na nábor v Comdatě a jak ovlivnil pracovní trh z pohledu kontaktního centra?

Jaký měl COVID-19 vliv na nábor v Comdatě a jak ovlivnil pracovní trh z pohledu kontaktního centra?

Jak celá situace ohledně COVID-19 ovlivnila pracovní trh a náborový proces.

Comdata vs. COVID-19

Comdata vs. COVID-19

Jak celá situace ohledně COVID-19 ovlivnila fungování našich poboček a jak nás ovlivnila do budoucna.

SLEDUJTE NÁS NA SÍTÍCH

Sledujte nás na sociálních sítích a získejte ještě více informací ze světa kontaktních center.

NEPŘEHLÉDNĚTE


Úskalí náboru v call centrech aneb jak hledat spokojené zaměstnance

Úskalí náboru v call centrech aneb jak hledat spokojené zaměstnance

Na jednoho člověka hledajícího práci připadá 1,8 volného místa a ani jedno z těchto dvou čísel se v následujících měsících pravděpodobně nezmění.

Znáte všechny oborové akce pro letošní rok?

Znáte všechny oborové akce pro letošní rok?

Podzim bývá zpravidla nabitý konferencemi, workshopy a meetupy. Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější pro celý rok 2020.

UDÁLOSTI

PRESS



Znáte všechny oborové akce pro letošní rok?

Znáte všechny oborové akce pro letošní rok?

Podzim bývá zpravidla nabitý konferencemi, workshopy a meetupy. Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější pro celý rok 2020.

Jaká byla konference Call Centra?

Jaká byla konference Call Centra?

19. ročník oborové konference Call Centra je za námi a přinesl řadu novinek z oblasti BPO.

Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době

Konference CC Brunch ukáže důležitost CX v dnešní době

Už 28. dubna proběhne první ze série půldenních konferencí z prostředí kontaktních center.

Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum

Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum

Od 1. ledna 2020 přechází veškeré činnosti Kolibřík Call Centrum do nové sociální společnosti Comdata PRO.

VŠECHNY NOVINKY


Změní Speech Analytics vnímání péče o zákazníky?

Změní Speech Analytics vnímání péče o zákazníky?

Speech Analytics je neustále se rozvíjejícím se odvětvím outsourcingu a péče o zákazníky.

Customer experience aneb zákazník na prvním místě

Customer experience aneb zákazník na prvním místě

CX se v prostředí kontaktních center dostává neustále do popředí. Vybudujte loajální a dlouhodobý vztah se zákazníky!

Znáte všechny oborové akce pro letošní rok?

Znáte všechny oborové akce pro letošní rok?

Podzim bývá zpravidla nabitý konferencemi, workshopy a meetupy. Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější pro celý rok 2020.

Adam Koudelka: Budoucnost vidím v technologiích

Adam Koudelka: Budoucnost vidím v technologiích

Technologie stále více udávají směr. Adam Koudelka se rozpovídal nejen o nich.

Lenka Volocká o náborech do kontaktního centra

Lenka Volocká o náborech do kontaktního centra

Nezaměstnanost je stále na historickém minimu. Jak a kde získávat kvalitní zaměstnance?

Úskalí náboru v call centrech aneb jak hledat spokojené zaměstnance

Úskalí náboru v call centrech aneb jak hledat spokojené zaměstnance

Na jednoho člověka hledajícího práci připadá 1,8 volného místa a ani jedno z těchto dvou čísel se v následujících měsících pravděpodobně nezmění.

Jaká byla konference Call Centra?

Jaká byla konference Call Centra?

19. ročník oborové konference Call Centra je za námi a přinesl řadu novinek z oblasti BPO.